Az előző 4 részben már nagyon sok tartalmi információt osztottam meg azzal kapcsolatban, hogy mik azok a dolgok, amikre nagy gondot kell fordítanunk, ha nem csak hobbiból blogolgatunk. Igen tudom, ennyi hablatyolás után sem jutottunk el a válaszokig (még!), de a látszat ellenére, én tényleg nem vagyok az a levegőbe ígérgetős fajta. Nézzük tehát, kik azok, akiknek már sikerül megélni a blogolásból és lessük meg azt is, hogyan jutottak el idáig.
Elsőként Mándó Milánt, a Minner alapítóját szeretném felírni, a nekik már sikerült lista első helyére. Régóta követem a minner.hu oldalt és már gyűjtöm a pénzt is, hogy beiratkozhassak majd az akadémiájára. Na, de ki is ő? És hogyan sikerült elérnie a hőn áhított célt, megélni a blogolásból?
Saját bevallása szerint, néhány évvel ezelőtt ő is kellő naivitással vágott bele a blogolásba és a siker titkának leginkább a kitartást tartja. Tapasztalata szerint, a legtöbben épp a siker kapujából fordulnak vissza, mikor már csak egy lépés lett volna a cél. Ő nem fordult vissza, mára már több, mint havi 1 milliós bevétellel operál, amit a blog köré épített vállalkozásával ért el.
Végzettségét tekintve, pénzügyi diplomával rendelkezik és belekóstolt a brókerkedésbe is. A blogolás alapötletét elmondása szerint, a tudományos diákköri dolgozatai adták, mikor is egy 30 oldalas tőzsdei anyaghoz azt a megjegyzést kapta: összetévesztette a dolgozatot egy bloggal.
Mikor brókerként elhelyezkedett egy cégnél, akkor jobban beleásta magát a blogolás témájába, ő írta a céges blogot és készítette a hírleveleket is. Később már ő vitte a céghez az ügyfeleket is, így kézenfekvővé vált a gondolat, hogy önálló blogot indítson. Így született meg a Minner 2014-ben.
Hideghívások
Induló bloggerek, mint ahogy az előzőekben már én is beszéltem róla, rendkívüli nehézségekbe ütközhetnek, ha nem rendelkeznek megfelelő kapcsolati hálóval. És hát ugye, hogyan is rendelkeznének vele? Milán már a brókeres időszakában beletanult az ún. hideghívások világába, így már azelőtt cégek sokaságát kereste fel, hogy ténylegesen elindult volna a Minner.
Mindemellett minden szabadidejét önfejlesztéssel töltötte, többek között rendezvényekre járt. Az egyik ilyen előadáson hallott tartalommarketing fogalomra építve változtatta meg, az addigi "üzlet politikáját".
Kezdjük el a közös munkát!
Így zárta az összes emailt, amit ezután kiküldött. Ugrásszerűen megnőtt általa a sikeres együttműködések száma.
Tartalom
Eredetiled tőzsdeoldalnak indult, majd populárisabb irányt vett és a startup cég ötletek cikk után született meg, a mai napig nagyon népszerű vállalkozási ötletek cikksorozat. Mindemellett természetesen folyamatosan aktív volt a közösségi oldalon is, mára már több, mint 31 ezer! követővel rendelkezik.
Idő
Saját bevallása szerint, 3 év kellett ahhoz, hogy folyamatos munkával, teszteléssel, új irányokkal és néhány bukott ötlettel, elérhessen egy magasabb szintre a blogolás fogalmában.
És miből származott a bevétel?
- Szponzorált tartalmak
- Pr cikkek
- Facebook marketing
- Előadások
- Oktatás, mentorálás
És azóta sincs megállás. Milán 150-nél is több vállalkozási ötlettel, szabadúszó portállal, az általa alapított Minner akadémiával, rengeteg hasznos cikkel, oktató anyagokkal, videós tartalmakkal inspirál mindenkit, aki saját vállalkozáson töri a fejét.
S miközben a minner.hu oldalon olvasgatunk, egyfolytában az jár a fejünkben, nekünk miért ne menne, ha neki is sikerült?
Az Így gazdagodj meg a blodogból következő részében, egy újabb bloggerrel ismerkedünk meg, aki bebizonyította, igenis meg lehet élni blogolásból Magyarországon is! - Bár hozzáteszem, hogy Milán példája is bizonyítja, amit nem régiben egy marketing előadáson hallottam - A blog nem a cél, csak a kezdet.
Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg másokkal is.
És, hogy ne maradj le semmiről, kövesd a Hardworklifestyle Blog Facebook oldalát.
Kérés, kérdés, együttműködés: bagoly9031@gmail.com - Írj bátran!
Hardworklifestyle
Élj jól - Dolgozz keményen - Élvezd a sikert!
Utolsó kommentek